Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

JB

Milí klienti, partneři a kolegové, 

leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas bilancování, ohlédnutí se a zamyšlení nad tím, co nám uplynulých 12 měsíců přineslo. 

Pro mě osobně byl rok 2024 obdobím velkých změn. Na jeho začátku jsem s velkou pokorou a odhodláním převzala roli ředitelky společnosti NEWTON Media. To s sebou přineslo řadu výzev, nových zkušeností i nových přátelství. 

 

Jeden rok v životě společnosti není příliš dlouhá doba. Realizace zásadních změn ve způsobu jejího fungování vyžaduje čas a teprve ten ukáže, zda nově zvolená cesta byla ta správná. Nicméně už teď mám obrovskou radost z toho, kam se NEWTON za ten uplynulý rok posunul. 

prezentace (1)

Zcela zásadním krokem bylo sestavení nového leadership teamu, který s sebou přinesl potřebnou dynamiku a odvahu měnit zažité postupy. Tento tým definoval naši firemní strategii a jasnou cestu, jak jí dosáhnout. Naším hlavním cílem je zpřístupnit mediální data a zejména klíčové poznatky z nich mnohem širší skupině uživatelů. Sázíme na jednoduchost, samoobslužnost a větší využití přítomnosti poboček v dalších 8 zemích, což nám umožňuje lépe reagovat na potřeby našich zahraničních i nadnárodních klientů. 

Nezbytnou součástí této transformace je kontinuální zavádění inovací do našeho produktu i do našich interních procesů. Jedním z naprosto zásadních kroků bylo získání souhlasu od klíčových vydavatelů ke zpracování jejich mediálních dat prostřednictvím AI. Jedině díky tomu jsme mohli našim klientům nabídnout velkou posilu do týmu v podobě AI asistenta Isaaca a připravit tím podhoubí pro celou řadu dalších inovací. 

IMG 20241007 WA0042

V závěru roku jsme se navíc přestěhovali do nových, moderních kanceláří na Pražském povstání, které odráží náš nový směr i hodnoty – dynamiku, inovace a otevřenost v komunikaci i k novým výzvám. Tyto nové prostory jsou zároveň symbolem našeho růstu a ambicí do budoucna a jsou plně v souladu se změnou vizuální identity naší společnosti, kterou plánujeme na letošní rok.  

Každá změna s sebou nese řadu překážek a zaškobrtnutí, důležité je se z drobných chyb ponaučit, a hlavně udržet transparentní komunikaci nejen uvnitř našeho týmu, ale i směrem ke klientům a partnerům. Jedině tak je možné si udržet důvěru, která je pro celý proces transformace nezbytně důležitá.  

Moje mise v NEWTON Media sice končí, ale těší mě, že předávám vedení do rukou Magdaleny Horánské, která dosud zastávala pozici CEO NEWTON Media SEE. Magdalena bude pokračovat v cestě, kterou jsme společně v uplynulém roce nastartovali, a já jí přeji hodně úspěchů. 

Vám všem bych ráda popřála především pevné zdraví, štěstí a pohodu v osobním i pracovním životě. 

Jana Baráková  

Čtěte také

redesign
Blog

Aplikace NewtonOne NG v novém

Věříme, že každá inovace má smysl jen tehdy, když pomáhá vám – našim uživatelům. A právě proto přicházíme s redesignem aplikace NewtonOne nové generace. Už od úterý 29.4. večer se můžete těšit na mnoho nových funkcí, vylepšené rozhraní a intuitivnější ovládání, které vám usnadní každodenní práci s médiálními daty.

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

telefon kresba

Jdeme na to!