Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

BLOG ISAAC
Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím. Naším cílem je přinášet inovace a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

 

Isaac je více než jen AI asistent – je to Váš spolehlivý týmový hráč, kterého najdete v aplikaci NewtonOne nové generace. 

 

Isaac Vám prostřednictvím tlačítka Analyzovat dokáže okamžitě:

  • analyzovat požadovaný obsah, 
  • identifikovat klíčové poznatky a trendy,
  • vyhodnotit tón komunikace.

Ušetří Vám tak hodiny práce, které místo toho můžete věnovat kreativním úkolům a strategickému plánování, ve kterých je lidský faktor nezastupitelný.  

isaac

S čím vším Vám může Isaac pomoci?

Isaac je schopen dokonale porozumět kontextu a analyzovat jakýkoliv mluvený jazyk, takže mediální obsah, který jste si vyfiltrovali v aplikaci NewtonOne nové generace, jednoduše předáte Isaacovi.

S Isaacem po Vašem boku bude práce s mediálními daty jednodušší, rychlejší a efektivnější než kdy dříve. Připojte se k revoluci v práci s daty – protože budoucnost patří těm, kteří umí využít potenciál technologií.

Zajímá Vás jak AI asistent Isaac pracuje? Podrobnosti najdete v tomto článku.

Máte nějaké dotazy? Napište nám na help@newtonmedia.eu nebo zavolejte 725 761 257.

Čtěte také

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

telefon kresba

Jdeme na to!