PR Studio

Efektivní komunikace s novináři

PR Studio v aplikaci NewtonOne vám výrazně usnadní a zefektivní spolupráci s autory a médii – od tvorby tiskové zprávy přes její publikaci až po rozeslání a vyhodnocení. 
Vše zvládnete na jednom místě, rychle, přehledně a profesionálně.  

Úspora času při přípravě tiskových zpráv

Text, obrázky, přílohy i PR stránku připravíte najednou, bez nutnosti exportů kontaktů a přepínání mezi nástroji.

Databáze novinářů Mediabase

V Mediabase snadno vyhledáte relevantní autory pro váš obor a rovnou si tak připravíte relevantní seznam příjemců pro rozesílku vaší zprávy.

PR stránka v brand designu

Vaše tiskové zprávy, další publikované články i samotná PR stránka respektují logo, barvy i CTA prvky vaší značky.

Přehledná analytika výkonu

V reálném čase sledujete metriky k rozeslané tiskové zprávě i vaší PR stránce. Díky propojení s monitoringem získáte také přehled o mediálním pokrytí.

tisková zpráva od a do z

PR Studio v NewtonOne nové generace vám pomůže zefektivnit celý proces PR komunikace. Šetří váš čas, pomáhá cíleně oslovit konkrétní autory i vhodná média a zvyšuje celkový dopad komunikace.

pr studio TZ

Jak PR Studio funguje

Často kladené dotazy

PR Studio je nástroj v rámci platformy NewtonOne, který umožňuje kompletní správu tiskových zpráv na jednom místě od jejich tvorby přes publikaci na vlastní PR stránce až po rozeslání novinářům a vyhodnocení výkonu. Spojuje editor tiskových zpráv, databázi novinářů Mediabase, emailingový nástroj a analytiku, takže celý proces PR komunikace zvládnete v jedné aplikaci. 

Nepotřebujete. PR Studio má integrovaný nástroj pro rozesílání tiskových zpráv a správu kontaktů. Můžete vybírat z databáze novinářů Mediabase nebo pracovat s vlastním seznamem.  

PR Studio v NewtonOne poskytuje detailní přehled výkonu rozeslané tiskové zprávy i PR stránky. U rozeslané tiskové zprávy sledujete doručitelnost, open rate, CTR, počet odhlášení, zařízení návštěvníků a mediální pokrytí. Na PR site vyhodnocujete počet návštěv, čas strávený na stránce, bounce rate, zařízení uživatele i mediální pokrytí (kde byla zpráva přebraná a publikovaná). Díky tomu přesně víte, jaký měla vaše komunikace dopad. 

Ne, nemusíte. Při přípravě každé tiskové zprávy či článku si zvolíte, zda chcete tiskovou zprávu pouze zveřejnit na vaší PR stránce, nebo zároveň rozeslat na váš seznam kontaktů. Konkrétní seznam příjemců vždy volíte samostatně pro každou tiskovou zprávu.  

telefon kresba

Jdeme na to!