Philip Lynch navštívil Prahu s přednáškou na téma efektivního vyhodnocování komunikace

06 1

Philip Lynch, odborník s dlouholetými zkušenostmi v oboru Media Intelligence, vedl ve středu 6. září v Centru současného umění DOX v Praze besedu na téma efektivního vyhodnocování komunikace. Klienti NEWTON Media měli jedinečnou příležitost na konkrétních příkladech z praxe vidět, jak lze vyhodocování měření komunikace aplikovat při tvorbě marketingového a komunikačního plánu. Philip Lynch je generálním ředitelem londýnské pobočky NEWTON Insight, která se specializuje na analýzy sociálních medií a pomáhá tak klientům upravit budoucí komunikační strategii.

Komunikace se v posledních letech stále více přesouvá do digitálního světa. Je proto důležité se scházet a diskutovat nad tím, jak se při měření a vyhodnocování komunikační strategie vypořádat s propojením sociálních a tradičních médií. Nejen proto jsme se letos rozhodli stát se součástí série mezinárodních vzdělávacích akcí AMEC Measurement Month. Tato iniciativa se koná již druhým rokem a umožňuje lidem z oboru PR a široké veřejnosti, aby se sešli a sdíleli aktuální poznatky z této oblasti.

V dnešní době je velmi snadné získat přístup k obrovskému množství dat. Co už ale tak snadné není, je sesbíraná data efektivně analyzovat a vyvozovat z nich hodnotné závěry. Jak výsledky měření proměnit v konkrétní východiska pro další komunikaci? Je nutné začít přemýšlet nad rámec a snažit se propojovat komunikaci s organizačními cíli. Lidé na základě naší komunikace mění své chování, což je viditelné a měřitelné. Je třeba klást správné otázky, přistupovat k analýze dat selektivně a zaměřit se na ty ukazatele, které jsou pro zodpovězení našich otázek relevantní.
V marketingu a PR vždy šlo o umění vyprávět příběh. Abychom mohli budovat, chránit a vylepšovat naši image, musíme ke komunikaci přistupovat instinktivně a zároveň pozorně vnímat to, co nám říkají data.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!