Newton se zúčastnil kongresu mezinárodní asociace FIBEP 

7for print

V říjnu jsme měli tu čest se zúčastnit velkého shromáždění pořádaného asociací FIBEP, která je jedinou mezinárodní asociací sdružující společnosti zabývající se monitoringem médií a media intelligence. 

Společně s ostatními kolegy z dalších mezinárodních agentur jsme měli příležitost během letošního World Media Intelligence Congress, tentokrát s podtitulem Beyond Algorithms, prodiskutovat celou řadu aktuálních výzev a inovací, které v oboru právě probíhají.  

Na prosluněném Kypru, kde letošní setkání probíhalo, reprezentovala Newton Media CEO Jana Baráková a Head of International Sales Lucie Geislerová. „Účast na kongresu FIBEP pro mě byla veskrze pozitivní zkušenost, díky které jsem načerpala spoustu nových podnětů a inspirace. Ráda bych zdůraznila důležitost takovýchto setkávání mezi experty pracujícími v oblasti media intelligence, které nám umožnují vzájemně sdílet příklady best practice. Pro mě osobně byl letošní ročník o to významnější, protože jsem se jej zúčastnila poprvé jako ředitelka Newton Media,“ říká Jana Baráková.  

Právě v rámci tohoto sdílení zkušeností jsme kolegům z ostatních přítomných členských organizací nastínili průběh hackerského útoku, kterému jsme čelili v nedávné minulosti. Ukázalo se, že s nějakou formou takového útoku má zkušenost velká část monitorovacích společností. Věříme proto, že právě takové sdílení získaného know-how povede k vyšší odolnosti a bezpečnosti v budoucnu.  

Zároveň bychom chtěli velmi pogratulovat naší CEO pro Newton Media SEE Magdaleně Horánské, která byla během trvání kongresu znovuzvolena na pozici Secretary General FIBEPu!  

FIBEP Kypr 65galadinner
FIBEP Kypr Newton group
7for print
FIBEP Kypr speeddating

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!