NEWTON Media získal mezinárodní ocenění ve dvou kategoriích prestižní soutěže AMEC Awards 2017

amec 02

Na slavnostním vyhlášení soutěže mezinárodních monitorovacích  agentur AMEC Awards 2017 v Bangkoku převzali zástupci společnosti NEWTON Media zlaté ocenění za nejlepší analýzu v kategorii Best measurement of a business to business campaign a bronzové ocenění za nejlepší analýzu v kategorii Best use of integrated communication measurement/research. Díky mediálnímu auditu pro společnost Tesco tak společnost obhájila prvenství v kategorii B2B z předchozího roku. Získání tohoto ocenění potvrzuje vysokou úroveň zpracování mediálních analýz společnosti NEWTON Media.

Nová analytická služba Mediální audit kombinuje mediální analýzu obsahů a průzkum na straně novinářů. Umožňuje společnostem zjistit, jaké jsou konkrétní potřeby novinářů, lépe na ně zacílit své komunikační aktivity a zvýšit tak jejich efektivnost. Oceněný výzkum byl proveden v roce 2016 pro společnost Tesco, která jej využila pro úpravu své komunikační strategie.

Ján Kondáš, šéf korporátní komunikace Tesco, k tomu uvedl: „Společnost NEWTON Media je naším dlouhodobým partnerem, proto jsme ji oslovili i s požadavkem na realizaci mediálního auditu. Díky této detailní analýze jsme byli schopni upravit naši komunikační strategii, která daleko lépe reflektovala aktuální potřebu externí komunikace naší firmy. Audit nám zároveň pomohl identifikovat nové trendy v oblasti komunikace, a i proto ho hodláme realizovat i v průběhu letošního roku, abychom mohli mapovat náš progres."

„AMEC Awards je pro nás každoroční příležitostí k porovnání se s konkurencí na mezinárodní úrovni. O to více mě těší získání dvou ocenění v této prestižní soutěži, která potvrzují naše postavení na špičce v oboru Media Intelligence,“ komentoval po slavnostním vyhlášení globální CEO NEWTON Media group Petr Herian.

amec 01.jpgZástupci NEWTON Media na slavnostním předávání cen AMEC Awards 2017. Zleva: Ivan Škurina, Martina Korbar, Phillip Lynch, Magdaléna Horánská, Petr Herian, Lucie Geislerová. Zdroj fotografie: AMEC

Ocenění za nejlepší mediální analýzy každoročně uděluje Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace – AMEC. Více informací o AMEC Award Winners 2017 naleznete na stránkách AMEC

NEWTON Media, a. s.

Společnost NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí od roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast tradičních médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě sahajícím do roku 1996. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa. Pro více informací navštivte www.newtonmedia.cz.

Čtěte také

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

developer_monitoring
Blog

Monitoring médií jako klíčový nástroj pro developery

Realitní trh je dnes vysoce konkurenční prostředí, kde o úspěchu projektu rozhoduje nejen kvalita stavby nebo atraktivita lokality, ale i to, jakou reputaci má developer v očích médií a veřejnosti. Monitoring médií pro developery se tak stává strategickým nástrojem, který pomáhá chránit značku, odhalovat příležitosti a reagovat na hrozby včas.

telefon kresba

Jdeme na to!