NEWTON Media získal mezinárodní ocenění ve dvou kategoriích prestižní soutěže AMEC Awards 2017

amec 02

Na slavnostním vyhlášení soutěže mezinárodních monitorovacích  agentur AMEC Awards 2017 v Bangkoku převzali zástupci společnosti NEWTON Media zlaté ocenění za nejlepší analýzu v kategorii Best measurement of a business to business campaign a bronzové ocenění za nejlepší analýzu v kategorii Best use of integrated communication measurement/research. Díky mediálnímu auditu pro společnost Tesco tak společnost obhájila prvenství v kategorii B2B z předchozího roku. Získání tohoto ocenění potvrzuje vysokou úroveň zpracování mediálních analýz společnosti NEWTON Media.

Nová analytická služba Mediální audit kombinuje mediální analýzu obsahů a průzkum na straně novinářů. Umožňuje společnostem zjistit, jaké jsou konkrétní potřeby novinářů, lépe na ně zacílit své komunikační aktivity a zvýšit tak jejich efektivnost. Oceněný výzkum byl proveden v roce 2016 pro společnost Tesco, která jej využila pro úpravu své komunikační strategie.

Ján Kondáš, šéf korporátní komunikace Tesco, k tomu uvedl: „Společnost NEWTON Media je naším dlouhodobým partnerem, proto jsme ji oslovili i s požadavkem na realizaci mediálního auditu. Díky této detailní analýze jsme byli schopni upravit naši komunikační strategii, která daleko lépe reflektovala aktuální potřebu externí komunikace naší firmy. Audit nám zároveň pomohl identifikovat nové trendy v oblasti komunikace, a i proto ho hodláme realizovat i v průběhu letošního roku, abychom mohli mapovat náš progres."

„AMEC Awards je pro nás každoroční příležitostí k porovnání se s konkurencí na mezinárodní úrovni. O to více mě těší získání dvou ocenění v této prestižní soutěži, která potvrzují naše postavení na špičce v oboru Media Intelligence,“ komentoval po slavnostním vyhlášení globální CEO NEWTON Media group Petr Herian.

amec 01.jpgZástupci NEWTON Media na slavnostním předávání cen AMEC Awards 2017. Zleva: Ivan Škurina, Martina Korbar, Phillip Lynch, Magdaléna Horánská, Petr Herian, Lucie Geislerová. Zdroj fotografie: AMEC

Ocenění za nejlepší mediální analýzy každoročně uděluje Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace – AMEC. Více informací o AMEC Award Winners 2017 naleznete na stránkách AMEC

NEWTON Media, a. s.

Společnost NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí od roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast tradičních médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě sahajícím do roku 1996. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa. Pro více informací navštivte www.newtonmedia.cz.

Čtěte také

nahled volby
Blog

České parlamentní volby očima zahraničních médií

Parlamentní volby přitáhly pozornost nejen českých médií, ale i zahraničních redakcí. V zahraničních komentářích se objevují překvapivé paralely, odlišné interpretace výsledků i otázky o dalším směřování české politiky.

nm stanek
Blog

ČSOB hostila Týden inovací

Praha se 9. a 10. října 2025 proměnila v centrum evropských inovací. Týden inovací 2025, který letos slavil deset let, je největší evropskou konferencí zaměřenou na inovace a umělou inteligenci. Setkali se zde globální lídři, inovátoři a vizionáři z celého světa.

Fibep_spol
Blog

Ohlédnutí za FIBEP World Media Intelligence Congress 2025

Odborníci na měření médií z celého světa se na přelomu září a října 2025 setkali v německém Düsseldorfu a zástupci NEWTON Media u toho nemohli chybět. Prestižní konference World Media Intelligence Congress, pořádaná mezinárodní asociací FIBEP, přinesla i letos desítky panelů, přednášek a workshopů, které se zaměřily na aktuální trendy v oblasti médií, dat a technologií.

twitter 292994 640
Blog

Analýza: Antibabiš i antifiala. Strany se na sítích osočují, řeší i ceny a Rusko

Ceny energií, potravin a bydlení a také ruská invaze na Ukrajinu. Právě tato témata dominovala letošní komunikaci politických stran na sociálních sítích. V dalších oblastech se ale jejich priority liší – zatímco Piráti zdůrazňují korupci, SPD se zaměřuje na imigraci a Green Deal a hnutí ANO na vládu Petra Fialy. Ukazuje to analýza společností Geneea Analytics a NEWTON Media.

obrázek_blog_Ed
Blog

Editorial tým ve světě AI: kde technologie končí a začíná lidské know-how

V posledních měsících jsme v NEWTON Media věnovali mnoho energie rozvoji AI řešení. Umělá inteligence nám pomáhá automatizovat zpracování velkých objemů dat, rozpoznávat vzorce v mediálním pokrytí a zrychlovat některé analytické procesy. Jakmile však přijde na komplexní výstupy pro naše nejnáročnější klienty, jako jsou významné evropské instituce nebo nadnárodní firmy, přichází ke slovu náš editorial tým.

telefon kresba

Jdeme na to!