NEWTON Media přichází s unikátní mobilní aplikací pro monitoring médií

0303 scaled

NEWTON Media uvádí na česko-slovenský trh historicky první aplikaci, která má zjednodušit a hlavně zefektivnit práci s monitoringem médií. Mobilní aplikace NewtonOne (N1) totiž umožní číst monitoring přímo v mobilu. Nabídne rovnou i scany nebo audiovizuální záznamy mediálních výstupů, grafy znázorňující výsledky monitorování či snadné sdílení s ostatními lidmi v týmu.

Nová mobilní aplikace N1 je alternativou webové aplikace NewtonOne, která v sobě sdružuje různé nástroje pro práci s mediálními daty a disponuje objemným mediálním archivem. Kdokoliv má v desktopové verzi NewtonOne nastavené zasílání tzv. newsmailů – emailů s monitoringem, může nyní díky aplikaci pracovat s denním monitoringem také v mobilu.

„N1 umožňuje pohodlně pročíst newsmail s mediálním monitoringem u snídaně, cestou do kanceláře nebo na schůzku. Všichni z branže víme, že monitoring médií má být ranní informační kávou a zdrojem inspirace pro další kroky v komunikaci, často se k němu ale přes další úkoly nedostaneme včas. Takhle si jej může kdokoliv projít během chvilky i mimo počítač,“ říká k novince Věra Lhotská, CEO NEWTON Media pro Českou republiku.

náhled 4.png

 

Aplikace N1 je ke stažení pro Android a iOS. Umožňuje číst a archivovat přehledy mediálního monitoringu (newsmaily), na každý nový newsmail upozorňuje notifikací. Kromě denního reportu o medializaci zobrazuje graf s podílem zpráv podle mediatypů i multimediální přílohy zprávy – scany článků a záznamy rozhlasového nebo televizního vysílání. Jednotlivé mediální výstupy lze snadno sdílet s dalšími členy týmu, přetažením (swipnutím) jde článek uložit na později nebo jej označit za ne/přečtený. Práce v aplikaci se automaticky synchronizuje s webovou verzí NewtonOne a se zprávami zobrazenými v online režimu je možné následně pracovat i offline.

„Služba je nyní určená pro odběratele newsmailů s monitoringem, ale pracujeme na rozšiřujících funkcionalitách, mimo jiné možnosti sdílet zprávy i s těmi, kdo NewtonOne nepoužívají,“ vysvětluje k funkcím Lhotská. „Velkou přidanou hodnotou je také to, že apka odstraňuje občasné problémy s responzivitou, kdy se v některých emailových klientech nezobrazují newsmaily správně,“ dodává.

Pokud pracuje s newsmaily, mobilní aplikace vám umožní:

  • vždy správné zobrazení newsmailů
  • získat rychlý přehled o podílu zpráv podle mediatypů díky grafické vizualizaci
  • prohlížet zprávy v nastaveném seskupení a řazení zpráv
  • zobrazit počet duplicitních článků
  • filtrovat zprávy podle tematických uzlů
  • okamžitý přístup k metadatům a multimediálním přílohám
  • ukládání důležitých zpráv do vlastní knihovny
  • snadné a rychlé sdílení klíčových zpráv
  • propisování údajů o přečtenosti zpráv do webové aplikace
  • pracovat s mediálními výstupy v offline režimu

Kontakt pro média: David Mitrenga | e-mail: david.mitrenga@newtonmedia.cz | mobil: + 420 602 291 182

Quanda.png

O NEWTON Media

Společnost NEWTON Media je lídrem Media Intelligence služeb na evropském trhu. Naše analýzy tradičních a digitálních médií pomáhají klientům optimalizovat komunikaci v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Velké Británii a v dalších osmi zemích jihovýchodní Evropy.

S pomocí rozsáhlé databáze monitorovaných zdrojů, důsledného data miningu a komplexních analýz tradičních i digitálních médií pomáháme zlepšovat komunikační strategie velkým korporacím, institucím a firmám, stejně jako ministerstvům nebo neziskovým organizacím.

Našemu variabilnímu produktovému portfoliu dominuje trojice základních služeb, která tvoří logický řetězec: monitoring, archiv a analýzy. Monitorujeme česká i zahraniční tradiční, nová a sociální média. Analyzujeme reakce publika a veřejnosti. Vypracováváme komplexní studie mediálního obrazu. Jsme členy profesních asociací AMEC a FIBEP a držitelé tří zlatých ocenění za nejlepší analýzy v soutěži AMEC Awards 2016, 2017 a 2018.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!