Načerpejte novou inspiraci pro vaši online komunikaci na nových podzimních workshopech sociálních médií

Staňte se experty na komunikaci v sociálních médiích a seznamte se s novými trendy oboru. Přijďte na naše workshopy a šetřete peníze, čas a energii při optimalizaci své komunikace na sociálních sítích.

Na co se můžete těšit? Praktické a srozumitelné rady od zkušených lektorů si vyslechnete v příjemném a tvůrčím prostředí v centru Prahy. Nebude chybět ani vynikající jídlo a káva, které vám v podzimních dnech zvednou náladu. Prohlédněte si podzimní sérii workshopů a přihlaste se, dokud jsou ještě volná místa.

Dozvíte se:

  • jak strategicky nastavit a vyhodnocovat online komunikaci
  • jak zvládat krizové situace v online prostředí
  • jak tvořit atraktivní textový a vizuální obsah
  • jak chytře a efektivně pracovat s reklamou na Facebooku
  • jak využít influencery pro budování image značky

Naši lektoři s vámi projdou ukázkové příklady z praxe a dají Vám tipy na užitečné nástroje i okamžitou odpověď na všechny vaše otázky. Neváhejte dlouho, kapacita každého workshopu je 10 osob.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!