Jarní summit FIBEP představí novinky v oblasti mediálního monitoringu a analýz

Lucie FIBEP

V Aténách dnes začíná dvoudenní setkání mezinárodní asociace FIBEP, která sdružuje společnosti zabývající se službami media intelligence. Jde o první konferenci na živo po dvou letech virtuálních setkávání.

„Letošní jarní summit probíhá v novém formátu s třemi hlavními bloky věnovanými autorským právům, technologiím a prodeji,“ říká naše Magdalena Horánska, která od roku 2019 působí na pozici generálního sekretáře asociace.

V prvním bloku věnovanému autorským právům vystoupí šest mluvčích s příspěvky týkajícími se hlavně evropských směrnic přijatých v oblasti autorského práva a jeich dopadu na činnost monitorovacích organizací. Panel moderuje Christophe Dickès, z mezinárodní agentury Onclusive.

Druhý blok týkající se technologií byl připraven Sophii Karakevou, která jej měla také moderovat. Kvůli zdravotní indispozici ji však v moderování zastoupí Magdalena Horánska. Představena bude řada technologických novinek ovlivňujících media intelligence industry. ​

V závěrečném panelu vystoupí také Lucie Geislerová, Chief Business Development Officer Newtonu. Panel moderuje Steffen Egelund z mezinárodní monitorovací firmy Media Track. Příspěvky jsou věnovány růstu byznysu v post-pandemické době anebo podmínkám zakázek realizovaných v rámci velkých EU tendrů, kterých se Newton s narůstající úspěšností účastní.

Celý program a přehled mluvčích naleznete zde.

—————————————————————————————————————-

FIBEP světová asociaci media intelligence agentur a společností. Aktuálně sdružuje více než 130 korporátních členů z více než 60 zemí světa. Byla založena v roce 1953 a její současné sídlo je ve Vídni.

Čtěte také

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

telefon kresba

Jdeme na to!