Jarní summit FIBEP představí novinky v oblasti mediálního monitoringu a analýz

Lucie FIBEP

V Aténách dnes začíná dvoudenní setkání mezinárodní asociace FIBEP, která sdružuje společnosti zabývající se službami media intelligence. Jde o první konferenci na živo po dvou letech virtuálních setkávání.

„Letošní jarní summit probíhá v novém formátu s třemi hlavními bloky věnovanými autorským právům, technologiím a prodeji,“ říká naše Magdalena Horánska, která od roku 2019 působí na pozici generálního sekretáře asociace.

V prvním bloku věnovanému autorským právům vystoupí šest mluvčích s příspěvky týkajícími se hlavně evropských směrnic přijatých v oblasti autorského práva a jeich dopadu na činnost monitorovacích organizací. Panel moderuje Christophe Dickès, z mezinárodní agentury Onclusive.

Druhý blok týkající se technologií byl připraven Sophii Karakevou, která jej měla také moderovat. Kvůli zdravotní indispozici ji však v moderování zastoupí Magdalena Horánska. Představena bude řada technologických novinek ovlivňujících media intelligence industry. ​

V závěrečném panelu vystoupí také Lucie Geislerová, Chief Business Development Officer Newtonu. Panel moderuje Steffen Egelund z mezinárodní monitorovací firmy Media Track. Příspěvky jsou věnovány růstu byznysu v post-pandemické době anebo podmínkám zakázek realizovaných v rámci velkých EU tendrů, kterých se Newton s narůstající úspěšností účastní.

Celý program a přehled mluvčích naleznete zde.

—————————————————————————————————————-

FIBEP světová asociaci media intelligence agentur a společností. Aktuálně sdružuje více než 130 korporátních členů z více než 60 zemí světa. Byla založena v roce 1953 a její současné sídlo je ve Vídni.

Čtěte také

blog lidri
Blog

„Doba podcastová“. Kdo z volebních lídrů dominuje v podcastech?

Podcasty se během posledních několika let staly nejen zdrojem zábavy, ale i významným komunikačním kanálem, který formuje veřejnou debatu. Podle některých komentátorů dokonce podcasty ovlivnily i průběh amerických prezidentských voleb. Označení „doba podcastová“ tak nezní přehnaně.

panelová debata
Blog

Mediální obraz vzdělávání: srovnatelné s automobilovým průmyslem, dvojnásobek oproti energetice

10. září 2025 se v pražském AFI City Tower uskutečnila konference „Inovace a inspirace ve vzdělávání“, kterou pořádala Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR). Setkání přineslo inspirativní pohledy na to, jak firmy, neziskové organizace a další aktéři posouvají kvalitu vzdělávání v Česku – od školních lavic až po celoživotní učení.

pr_brunch_f2
Blog

26. PR Brunch v ČTK: Specialisté diskutovali AI i měření komunikace

Jak se mění role public relations v době umělé inteligence? A jak přistupovat k měření dopadu komunikace ve světě, kde se důvěra stává vzácnou měnou? Tyto i další otázky rezonovaly na 26. PR Brunchi, který se uskutečnil 4. září v PressCentru České tiskové kanceláře. Akci pořádala agentura PRAM Consulting společně s NEWTON Media a ČTK.

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

telefon kresba

Jdeme na to!