Internetová média vládnou – denně přichází až 40 000 nových zpráv – aktuální monitoring ulehčí práci

computer 820281 640

Společnost NEWTON Media, největší nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, odpověděla na mediální expanzi na internetu a připravila službu monitorující česká i zahraniční internetová zpravodajství. V monitoringu tak bude zahrnuto přes 2 tisíce webových portálů – až 50 000 nových zpráv denně.

„Sledování zpráv na internetu se stále velmi rozšiřuje. Jenom na českém internetu existuje 180 zpravodajských serverů. Od loňského roku se počet čtenářů internetových zpráv zvýšil o 10 %. Proto jsme připravili službu, která zprávy na internetu monitoruje. Tato služba je řešením pro všechny, kteří potřebují být co nejdříve informovaní o vzniku a vývoji aktuálních událostí,“ upřesňuje Aleh Drohal, produktový manažer NEWTON Media.

Monitoring zajistí průběžné sledovaní internetového zpravodajství – 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. V internetovém sledování jsou doposud zařazeny desítky zemí a jejich seznam se stále rozšiřuje. Monitorováno je v současnosti 36 zemí.

„Hlavní výhodou NEWTON News je široké geografické pokrytí, vysoká rychlost doručení dat díky nepřetržitému sledování a možnost zařazení vlastních zdrojů. Distribuce se provádí formou samostatné webové aplikace, takže každý si může monitoring přizpůsobit vlastním potřebám a požadavkům. Nedílnou součástí je samozřejmě možnost zpracovat výstupy do samostatného grafického náhledu,“ doplnil Aleh Drohal.

Nový produkt NEWTON News umožní firmám i podnikatelům dostávat a zpracovávat aktuální informace o sledovaných online kauzách. Internetové portály jsou v monitoringu rozděleny do 24 různých kategorií podle tematického obsahu, je tak možné s detailnějším osobním nastavením filtrovat zprávy podle vlastních daných požadavků. Internetový monitoring byl spuštěn 1. července a je již plně v provozu a je zařazen v nabídce společnosti.

„Spolu s aktuálně monitorovanými tištěnými médii – české a zahraniční tituly, dále televizní a rozhlasová vysílání a agenturní zprávy – obsáhne naše sledování s novou službou více než 2000 zpravodajských serverů v Česku i zahraničí,“ zakončil Aleh Drohal.

Společnost NEWTON Media vytváří elektronický archiv plných znění jednotlivých periodik, který se denně rozšiřuje o mnoho desítek tisíc nových zpráv. K převodu článků z grafické podoby do tvaru vhodného k dalšímu zpracování provádějí pomocí vlastního unikátního patentovaného postupu, který zajišťuje absolutní obsahovou shodu s původní tištěnou podobou.

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské a znalostní produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a. s., nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a. s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!