Hospodářská krize přeje připraveným!

newton CMYK varianta01 5

Současné téma hospodářské krize je masivně medializováno jak v zahraničí, tak i v českých médiích. Společnost NEWTON Media, a. s., dodavatel monitoringu a analýz médií, se zařadila mezi subjekty, které pomáhají ostatním v boji s touto složitou hospodářskou situací. Monitoring hospodářské krize, který spustila loni v říjnu, nabízí nyní všem uživatelům za velmi výhodnou cenu.

„Produkt pod názvem Monitoring hospodářské krize je určen všem, kteří potřebují znát informace a chápat vývoj hospodářské krize v České republice a ve světě,“ upřesňuje Aleh Drohal, produktový manažer NEWTON Media.

Kvalitní denní výběr článků poskytuje odběrateli kvalifikovaný přehled o stávající hospodářské krizi, o hlavních událostech u nás a v zahraničí, o dopadech na českou a světovou ekonomiku, nechybí žádný komentář významných odborníků. Je určen firmám, politickým stranám, krajským úřadům, bezpečnostním subjektům či podnikatelům. Monitoring je unikátní tím, že každé poledne přináší anotace i plný formát v kapitolách Politika a banky, Podniky, Měny, Finanční trhy, Sociální dopad. Komplexnost i detail – v tom je přínos tohoto skvělého pomocníka! Pomůže vám a vašim zákazníkům v hledání cest, možností či přesvědčivých argumentů potřebných k zvládnutí krizových opatření, nalezení možností a uchopení příležitostí.

Jeho pravidelný odběr usnadňuje jeho uživateli orientaci v hospodářské krizi, odhalí možná hospodářská rizika ohrožující jeho strategické zájmy, business, apod. Odběratel získá kompletní archiv článků, který mu umožní dohledat názorový či výrokový vývoj subjektů či osob medializovaných v souvislosti s krizí.

„Monitoring hospodářské krize – to jsou klíčové informace k jejímu překlenut,“ dodává Aleh Drohal.

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské a znalostní produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a. s., nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a.s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

telefon kresba

Jdeme na to!