Hospodářská krize přeje připraveným!

newton CMYK varianta01 5

Současné téma hospodářské krize je masivně medializováno jak v zahraničí, tak i v českých médiích. Společnost NEWTON Media, a. s., dodavatel monitoringu a analýz médií, se zařadila mezi subjekty, které pomáhají ostatním v boji s touto složitou hospodářskou situací. Monitoring hospodářské krize, který spustila loni v říjnu, nabízí nyní všem uživatelům za velmi výhodnou cenu.

„Produkt pod názvem Monitoring hospodářské krize je určen všem, kteří potřebují znát informace a chápat vývoj hospodářské krize v České republice a ve světě,“ upřesňuje Aleh Drohal, produktový manažer NEWTON Media.

Kvalitní denní výběr článků poskytuje odběrateli kvalifikovaný přehled o stávající hospodářské krizi, o hlavních událostech u nás a v zahraničí, o dopadech na českou a světovou ekonomiku, nechybí žádný komentář významných odborníků. Je určen firmám, politickým stranám, krajským úřadům, bezpečnostním subjektům či podnikatelům. Monitoring je unikátní tím, že každé poledne přináší anotace i plný formát v kapitolách Politika a banky, Podniky, Měny, Finanční trhy, Sociální dopad. Komplexnost i detail – v tom je přínos tohoto skvělého pomocníka! Pomůže vám a vašim zákazníkům v hledání cest, možností či přesvědčivých argumentů potřebných k zvládnutí krizových opatření, nalezení možností a uchopení příležitostí.

Jeho pravidelný odběr usnadňuje jeho uživateli orientaci v hospodářské krizi, odhalí možná hospodářská rizika ohrožující jeho strategické zájmy, business, apod. Odběratel získá kompletní archiv článků, který mu umožní dohledat názorový či výrokový vývoj subjektů či osob medializovaných v souvislosti s krizí.

„Monitoring hospodářské krize – to jsou klíčové informace k jejímu překlenut,“ dodává Aleh Drohal.

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské a znalostní produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a. s., nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a.s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!