Existují relevantní kontakty v mediálním světě? To se dozvíte na webináři!

IMG 1827

Zdravíme z Newton Media! Přečtěte si naše novinky nebo se rovnou přihlaste na nadcházející akci! 🙂

Existují relevantní kontakty v mediálním světě?

Příští týden ve středu 7. 12. 2022 od 14:30 hodin se bude konat speciální webinář: Relevantní kontakty v mediálním světě! Naši kolegové Michal HronešVáclav Trunec vám prozradí, jak získat relevantní audience nejen z našeho produktového portfolia. Přijďte se v praxi podívat na to, co nabízí jeden z našich mnoha nástrojů pro vaše dokonalé cílení!

Registrujte se zde, ať vám nic neunikne!


Pro velký zájem chystáme další workshopy!

Rok 2022 se pomalu blíží ke konci a my máme za sebou mimo jiné mnoho úspěšných workshopů. Připravujeme pro vás další! Vyplňte, prosím, online dotazník a dejte nám vědět, jaké témata jsou pro vás důležitá. 🙂

Na výběr je několik zajímavých témat: 

📌 Krizová komunikace

📌 PR & komunikace

📌 Influenceři & ambasadoři

📌 Správa sociálních sítí

📌 Správa firemních profilů na sociálních sítích

📌 Nástroje pro analýzu médií a sociálních sítí

📌 Marketingové nástroje v komunikaci s vašimi klienty

📌 Komunikační dovednosti před kamerou


Minulý týden jsme spustili nejrelevantnější a pravidelně aktualizovanou databázi novinářů!

Pokud vám informace o databázi unikly, nezoufejte! Veškeré informace najdete zde.

Čtěte také

redesign
Blog

Aplikace NewtonOne NG v novém

Věříme, že každá inovace má smysl jen tehdy, když pomáhá vám – našim uživatelům. A právě proto přicházíme s redesignem aplikace NewtonOne nové generace. Už od úterý 29.4. večer se můžete těšit na mnoho nových funkcí, vylepšené rozhraní a intuitivnější ovládání, které vám usnadní každodenní práci s médiálními daty.

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

telefon kresba

Jdeme na to!