Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem

šerm (2)
Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.

Newton Media s velkým potěšením oznamuje zahájení spolupráce s Českým šermířským svazem – organizací, která zastřešuje bronzové medailisty z Letních olympijských her v Paříži. „Je pro nás velkou ctí, že můžeme náš monitoring a další analýzy dodávat úspěšným olympionikům, jejichž inspirující vítězství proti favorizovaným domácím Francouzům jsme sledovali s napětím a nervozitou“, říká ředitelka Newton Media Jana Baráková 

Ve sportu, a především v šermu, se ctí podobné vlastnosti, které by měly být přítomny i v každém podnikání. Zásady jako čestnost a férovost, týmová spolupráce a odvaha – to jsou slova, která si člověk vybaví, když se hovoří o šermu, ať už se díváme do historie nebo na jeho novodobé reprezentanty.  

Návrh bez názvu

Bronzový kordista Jiří Beran jun., syn bývalého šermíře Jiřího Berana, jehož hláška „ty, brďo“ pobavila diváky finálového souboje, k tomu dodává: Našim hlavním cílem jako Českého šermířského svazu je popularizace těchto hodnot i mezi širokou veřejností a mládeží, která by díky tomu mohla vidět, že existuje i jiný způsob trávení volného času, jiná cesta. Budeme rádi, kdybychom aspoň některé z nich přesvědčili, aby se k nám zkusili přidat. Zároveň je pro nás velmi důležité spojit síly s někým, kdo našim hodnotám rozumí, kdo se jimi ve svém vlastním podnikání také řídí. 

Nová spolupráce ale není prvním momentem, kdy se my v Newtonu tématu olympiády věnujeme. Už před startem LOH 2024 jsme vám přinášeli exkluzivní informace o medializaci jednotlivých českých sportovců, které jsme pravidelně aktualizovali v období před a během samotné olympiády, jak se sami můžete stále přesvědčit v článku Sportovci vs. média. Ostatně, toto byl způsob, jak se ČŠS o našich aktivitách na poli monitoringu médií dozvěděl! Co z toho plyne? Dělej, co tě baví a dobré věci přijdou! 

Máte také zájem o služby monitoringu médií nebo zpracování mediálních analýz? Kontaktujte nás na emailu help@newtonmedia.eu a my vám rádi představíme naši práci.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!