Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem

šerm (2)
Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.

Newton Media s velkým potěšením oznamuje zahájení spolupráce s Českým šermířským svazem – organizací, která zastřešuje bronzové medailisty z Letních olympijských her v Paříži. „Je pro nás velkou ctí, že můžeme náš monitoring a další analýzy dodávat úspěšným olympionikům, jejichž inspirující vítězství proti favorizovaným domácím Francouzům jsme sledovali s napětím a nervozitou“, říká ředitelka Newton Media Jana Baráková 

Ve sportu, a především v šermu, se ctí podobné vlastnosti, které by měly být přítomny i v každém podnikání. Zásady jako čestnost a férovost, týmová spolupráce a odvaha – to jsou slova, která si člověk vybaví, když se hovoří o šermu, ať už se díváme do historie nebo na jeho novodobé reprezentanty.  

Návrh bez názvu

Bronzový kordista Jiří Beran jun., syn bývalého šermíře Jiřího Berana, jehož hláška „ty, brďo“ pobavila diváky finálového souboje, k tomu dodává: Našim hlavním cílem jako Českého šermířského svazu je popularizace těchto hodnot i mezi širokou veřejností a mládeží, která by díky tomu mohla vidět, že existuje i jiný způsob trávení volného času, jiná cesta. Budeme rádi, kdybychom aspoň některé z nich přesvědčili, aby se k nám zkusili přidat. Zároveň je pro nás velmi důležité spojit síly s někým, kdo našim hodnotám rozumí, kdo se jimi ve svém vlastním podnikání také řídí. 

Nová spolupráce ale není prvním momentem, kdy se my v Newtonu tématu olympiády věnujeme. Už před startem LOH 2024 jsme vám přinášeli exkluzivní informace o medializaci jednotlivých českých sportovců, které jsme pravidelně aktualizovali v období před a během samotné olympiády, jak se sami můžete stále přesvědčit v článku Sportovci vs. média. Ostatně, toto byl způsob, jak se ČŠS o našich aktivitách na poli monitoringu médií dozvěděl! Co z toho plyne? Dělej, co tě baví a dobré věci přijdou! 

Máte také zájem o služby monitoringu médií nebo zpracování mediálních analýz? Kontaktujte nás na emailu help@newtonmedia.eu a my vám rádi představíme naši práci.

Čtěte také

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

telefon kresba

Jdeme na to!