Další krok na cestě za inovacemi: Využití AI v analýze mediálních dat 

1

Důležitý milník na cestě k inovacím!

Vyjednávání s jednotlivými mediálními domy s cílem umožnit využití umělé inteligence pro analýzu textu výrazně postoupilo. 

Díky podpisu AI dodatku k naší licenční smlouvě se společností MAFRA můžeme v naší aplikaci pro správu médií NewtonOne nové generace začít využívat umělou inteligenci k automatickému zpracování mediálních dat. Pevně věříme, že již brzy budou následovat další vydavatelé. 

Pokrok a inovace jsou zcela zásadní pro zajištění konkurenceschopnosti každé firmy, říká ředitelka Newton Media Jana Baráková a dodává: Zavedením umělé inteligence pro potřeby analýzy mediálních dat dáváme našim klientům jako první na trhu jedinečnou šanci využít tuto novou technologii pro ještě lepší strategické rozhodování.“ 

Využití AI bude nově možné pro výstupy z monitoringu médií i zpráv z mediálního archivu.

Tímto ale naše novinky na poli AI zdaleka nekončí! 

Chcete jako první vyzkoušet tento nový způsob práce s mediálními daty? Kontaktujte nás na help@newtonmedia.eu pro více informací.  

Čtěte také

redesign
Blog

Aplikace NewtonOne NG v novém

Věříme, že každá inovace má smysl jen tehdy, když pomáhá vám – našim uživatelům. A právě proto přicházíme s redesignem aplikace NewtonOne nové generace. Už od úterý 29.4. večer se můžete těšit na mnoho nových funkcí, vylepšené rozhraní a intuitivnější ovládání, které vám usnadní každodenní práci s médiálními daty.

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

telefon kresba

Jdeme na to!