Další krok na cestě za inovacemi: Využití AI v analýze mediálních dat 

1

Důležitý milník na cestě k inovacím!

Vyjednávání s jednotlivými mediálními domy s cílem umožnit využití umělé inteligence pro analýzu textu výrazně postoupilo. 

Díky podpisu AI dodatku k naší licenční smlouvě se společností MAFRA můžeme v naší aplikaci pro správu médií NewtonOne nové generace začít využívat umělou inteligenci k automatickému zpracování mediálních dat. Pevně věříme, že již brzy budou následovat další vydavatelé. 

Pokrok a inovace jsou zcela zásadní pro zajištění konkurenceschopnosti každé firmy, říká ředitelka Newton Media Jana Baráková a dodává: Zavedením umělé inteligence pro potřeby analýzy mediálních dat dáváme našim klientům jako první na trhu jedinečnou šanci využít tuto novou technologii pro ještě lepší strategické rozhodování.“ 

Využití AI bude nově možné pro výstupy z monitoringu médií i zpráv z mediálního archivu.

Tímto ale naše novinky na poli AI zdaleka nekončí! 

Chcete jako první vyzkoušet tento nový způsob práce s mediálními daty? Kontaktujte nás na help@newtonmedia.eu pro více informací.  

Čtěte také

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

telefon kresba

Jdeme na to!