Další krok na cestě za inovacemi: Využití AI v analýze mediálních dat 

1

Důležitý milník na cestě k inovacím!

Vyjednávání s jednotlivými mediálními domy s cílem umožnit využití umělé inteligence pro analýzu textu výrazně postoupilo. 

Díky podpisu AI dodatku k naší licenční smlouvě se společností MAFRA můžeme v naší aplikaci pro správu médií NewtonOne nové generace začít využívat umělou inteligenci k automatickému zpracování mediálních dat. Pevně věříme, že již brzy budou následovat další vydavatelé. 

Pokrok a inovace jsou zcela zásadní pro zajištění konkurenceschopnosti každé firmy, říká ředitelka Newton Media Jana Baráková a dodává: Zavedením umělé inteligence pro potřeby analýzy mediálních dat dáváme našim klientům jako první na trhu jedinečnou šanci využít tuto novou technologii pro ještě lepší strategické rozhodování.“ 

Využití AI bude nově možné pro výstupy z monitoringu médií i zpráv z mediálního archivu.

Tímto ale naše novinky na poli AI zdaleka nekončí! 

Chcete jako první vyzkoušet tento nový způsob práce s mediálními daty? Kontaktujte nás na help@newtonmedia.eu pro více informací.  

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!