Customer Success: Více než jen podpora – klíč k efektivnímu využití služby  

obrázek (22)
Když využíváte nějaký nástroj, obvykle chcete, aby Vám usnadnil práci. Mnohdy to není jen o jeho funkcích, ale hlavně o tom, jak je dokážete využít... A právě tady vstupuje do hry tým Customer Success (CS). Jeho hlavním cílem je, aby klienti vytěžili z naší aplikace NewtonOne NG maximum, šetřili svůj čas a pracovali efektivněji.  

Jak vypadá běžný den v CS týmu? Jak se podílí na vylepšování aplikace? A proč je práce týmu CS mnohem víc než jen o zodpovídání klientských dotazů? O tom všem jsme si povídali s naší Terezií Trutnovskou, která se s ostatními v týmu CS stará o spokojenost našich klientů.

Terko, co si vlastně máme představit pod činností týmu Customer Success v NEWTONu? 

Náš tým funguje zjednodušeně řečeno jako spojka mezi firmou a klienty. Každý z nás má přesah do jiného oddělení a dohromady tak tvoříme podivuhodný organismus, který ve své podstatě pokryje potřeby celé firmy od výroby dat, přes administrativu až po správný obsah firemní ledničky 😊. Teď samozřejmě trošku přeháním, ale můžu potvrdit, že jsme tu  nejen pro klienty, ale i jako interní podpora v rámci firmy. Obecně platí – když nevíme v CS, víme alespoň, na koho se obrátit. 

Můžeš mi popsat typický den v týmu CS? 

Snažím se každý den dopředu rozplánovat, ale ve skutečnosti je to takový organizovaný chaos 😊. Každý den je jiný, stejně jako požadavky klientů. Někdy řešíme nastavení velkého množství vyhledávacích dotazů nebo co nejrychlejší nastavení monitoringu pro krizovou komunikaci – v takových chvílích jde doslova o minuty. Jindy ale třeba s kolegy z produktu a vývoje diskutujeme nad vylepšením funkcionalit naší aplikace na základě klientské zpětné vazby. 

Co zajímavého jste v poslední době pomohli vyřešit?

Náš tým nastavuje klientské zadání na klíč od prvního požadavku až po finální otestování klientem. Já osobně mám ráda nastavování vyhledávání v datech na velmi obecná témata, kde zapojujeme i umělou inteligenci, která umí vyhledávat nejen na základě konkrétního klíčového slova, ale přímo podle tématu, kterého se článek týká. Pro jednoho klienta jsme například takto nastavovali monitoring mediálních výstupů, které se týkají filmových natáčení na území ČR. A to je právě to skvělé můžeme klientovi pomoci s realizací jeho byznysu.   

Podílí se tým CS na vývoji aplikace? 

Určitě, ono to vlastně ani jinak nejde. Všechny připomínky klientů k fungování aplikace evidujeme, konzultujeme s obchodem i produktem, a předáváme kolegům, kteří mají na starosti její vývoj. Máme s nimi pravidelná setkání, ze kterých vzejdou podklady pro nové funkcionality a pravidelné updaty.

Jaká je nejčastější zpětná vazba na váš tým? 

Klienti u nás oceňují rychlost vyřízení jejich požadavku a hlavně osobní přístup. I když integrujeme umělou inteligenci do většiny našich služeb – třeba pro zodpovídání dotazů mimo standardní pracovní dobu se necháváme zastoupit AI agentem – klienti stále ocení, když že se jim věnuje někdo, komu opravdu záleží na jeho spokojenosti. Nejvíc mě potěší, když se na nás obrátí dlouholetí klienti v nových pracovních působištích, to potvrzuje kvalitu naší práce.

CS2
Proč myslíte, že se k vám klienti rádi vracejí?

Na klientské podpoře se nesoustředíme pouze na rychlé a efektivní vyřízení požadavků, ale snažíme se jít nad rámec očekávání. Aktivně hledáme způsoby, jak zlepšit uživatelskou zkušenost, a často přicházíme s řešeními, která klientům usnadňují práci nebo zlepšují celkovou spokojenost s našimi službami. Díky tomuto přístupu se nám daří budovat dlouhodobé a pozitivní vztahy.

Tým Customer Success dokáže poradit, jak saplikací NewtonOne NG pracovat efektivněji, ušetřit čas a využít službu monitoringu médií naplno. Pokud se chcete dozvědět více, nezapomeňte se přihlásit na náš webinář 12.3. od 14 h, kde vám Terezie ukáže praktické tipy a novinky v aplikaci N1NG.

A pokud máte jakýkoli dotaz – kolegové z týmu  jsou kdispozici prostřednictvím chatovacího okna vaplikaci, na help@newtonmedia.eu nebo telefonním čísle 725 761 257.  

Čtěte také

blog lidri
Blog

„Doba podcastová“. Kdo z volebních lídrů dominuje v podcastech?

Podcasty se během posledních několika let staly nejen zdrojem zábavy, ale i významným komunikačním kanálem, který formuje veřejnou debatu. Podle některých komentátorů dokonce podcasty ovlivnily i průběh amerických prezidentských voleb. Označení „doba podcastová“ tak nezní přehnaně.

panelová debata
Blog

Mediální obraz vzdělávání: srovnatelné s automobilovým průmyslem, dvojnásobek oproti energetice

10. září 2025 se v pražském AFI City Tower uskutečnila konference „Inovace a inspirace ve vzdělávání“, kterou pořádala Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR). Setkání přineslo inspirativní pohledy na to, jak firmy, neziskové organizace a další aktéři posouvají kvalitu vzdělávání v Česku – od školních lavic až po celoživotní učení.

pr_brunch_f2
Blog

26. PR Brunch v ČTK: Specialisté diskutovali AI i měření komunikace

Jak se mění role public relations v době umělé inteligence? A jak přistupovat k měření dopadu komunikace ve světě, kde se důvěra stává vzácnou měnou? Tyto i další otázky rezonovaly na 26. PR Brunchi, který se uskutečnil 4. září v PressCentru České tiskové kanceláře. Akci pořádala agentura PRAM Consulting společně s NEWTON Media a ČTK.

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

telefon kresba

Jdeme na to!