Customer Success: Více než jen podpora – klíč k efektivnímu využití služby  

obrázek (22)
Když využíváte nějaký nástroj, obvykle chcete, aby Vám usnadnil práci. Mnohdy to není jen o jeho funkcích, ale hlavně o tom, jak je dokážete využít... A právě tady vstupuje do hry tým Customer Success (CS). Jeho hlavním cílem je, aby klienti vytěžili z naší aplikace NewtonOne NG maximum, šetřili svůj čas a pracovali efektivněji.  

Jak vypadá běžný den v CS týmu? Jak se podílí na vylepšování aplikace? A proč je práce týmu CS mnohem víc než jen o zodpovídání klientských dotazů? O tom všem jsme si povídali s naší Terezií Trutnovskou, která se s ostatními v týmu CS stará o spokojenost našich klientů.

Terko, co si vlastně máme představit pod činností týmu Customer Success v NEWTONu? 

Náš tým funguje zjednodušeně řečeno jako spojka mezi firmou a klienty. Každý z nás má přesah do jiného oddělení a dohromady tak tvoříme podivuhodný organismus, který ve své podstatě pokryje potřeby celé firmy od výroby dat, přes administrativu až po správný obsah firemní ledničky 😊. Teď samozřejmě trošku přeháním, ale můžu potvrdit, že jsme tu  nejen pro klienty, ale i jako interní podpora v rámci firmy. Obecně platí – když nevíme v CS, víme alespoň, na koho se obrátit. 

Můžeš mi popsat typický den v týmu CS? 

Snažím se každý den dopředu rozplánovat, ale ve skutečnosti je to takový organizovaný chaos 😊. Každý den je jiný, stejně jako požadavky klientů. Někdy řešíme nastavení velkého množství vyhledávacích dotazů nebo co nejrychlejší nastavení monitoringu pro krizovou komunikaci – v takových chvílích jde doslova o minuty. Jindy ale třeba s kolegy z produktu a vývoje diskutujeme nad vylepšením funkcionalit naší aplikace na základě klientské zpětné vazby. 

Co zajímavého jste v poslední době pomohli vyřešit?

Náš tým nastavuje klientské zadání na klíč od prvního požadavku až po finální otestování klientem. Já osobně mám ráda nastavování vyhledávání v datech na velmi obecná témata, kde zapojujeme i umělou inteligenci, která umí vyhledávat nejen na základě konkrétního klíčového slova, ale přímo podle tématu, kterého se článek týká. Pro jednoho klienta jsme například takto nastavovali monitoring mediálních výstupů, které se týkají filmových natáčení na území ČR. A to je právě to skvělé můžeme klientovi pomoci s realizací jeho byznysu.   

Podílí se tým CS na vývoji aplikace? 

Určitě, ono to vlastně ani jinak nejde. Všechny připomínky klientů k fungování aplikace evidujeme, konzultujeme s obchodem i produktem, a předáváme kolegům, kteří mají na starosti její vývoj. Máme s nimi pravidelná setkání, ze kterých vzejdou podklady pro nové funkcionality a pravidelné updaty.

Jaká je nejčastější zpětná vazba na váš tým? 

Klienti u nás oceňují rychlost vyřízení jejich požadavku a hlavně osobní přístup. I když integrujeme umělou inteligenci do většiny našich služeb – třeba pro zodpovídání dotazů mimo standardní pracovní dobu se necháváme zastoupit AI agentem – klienti stále ocení, když že se jim věnuje někdo, komu opravdu záleží na jeho spokojenosti. Nejvíc mě potěší, když se na nás obrátí dlouholetí klienti v nových pracovních působištích, to potvrzuje kvalitu naší práce.

CS2
Proč myslíte, že se k vám klienti rádi vracejí?

Na klientské podpoře se nesoustředíme pouze na rychlé a efektivní vyřízení požadavků, ale snažíme se jít nad rámec očekávání. Aktivně hledáme způsoby, jak zlepšit uživatelskou zkušenost, a často přicházíme s řešeními, která klientům usnadňují práci nebo zlepšují celkovou spokojenost s našimi službami. Díky tomuto přístupu se nám daří budovat dlouhodobé a pozitivní vztahy.

Tým Customer Success dokáže poradit, jak saplikací NewtonOne NG pracovat efektivněji, ušetřit čas a využít službu monitoringu médií naplno. Pokud se chcete dozvědět více, nezapomeňte se přihlásit na náš webinář 12.3. od 14 h, kde vám Terezie ukáže praktické tipy a novinky v aplikaci N1NG.

A pokud máte jakýkoli dotaz – kolegové z týmu  jsou kdispozici prostřednictvím chatovacího okna vaplikaci, na help@newtonmedia.eu nebo telefonním čísle 725 761 257.  

Čtěte také

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

developer_monitoring
Blog

Monitoring médií jako klíčový nástroj pro developery

Realitní trh je dnes vysoce konkurenční prostředí, kde o úspěchu projektu rozhoduje nejen kvalita stavby nebo atraktivita lokality, ale i to, jakou reputaci má developer v očích médií a veřejnosti. Monitoring médií pro developery se tak stává strategickým nástrojem, který pomáhá chránit značku, odhalovat příležitosti a reagovat na hrozby včas.

telefon kresba

Jdeme na to!