NEWTON Media Summit

NEWTON Media Summit
3. 3. 2015

NEWTON Media organizuje prestižní summit o současnosti a budoucnosti médií v Česku i globálně

Společnost NEWTON Media v letošním roce slaví 20 let své existence, a proto v průběhu roku plánuje uspořádat několik výjimečných událostí. První takovou akcí je summit NEWTON Daily – Out of Print, který se uskuteční 2. dubna v Centru současného umění DOX. Ústředním tématem summitu a leitmotivem chystaných panelů je hluboká transformace a překotný vývoj, kterými prošla mediální scéna v posledním desetiletí. Společnost NEWTON Media tyto proměny pečlivě sledovala a nyní se rozhodla iniciovat diskusi o současnosti a budoucnosti médií u nás i v globálním měřítku.

Petra Mašínová, CEO společnosti NEWTON Media, popisuje motivaci k uspořádání summitu takto: „Denně monitorujeme enormní množství médií, jejichž obsah nejen sledujeme, ale analyticky zpracováváme a uchováváme. Náš archiv je nejúplnější ve střední Evropě a sahá až do roku 1996. V jistém ohledu ho lze považovat za paměť české mediální scény. Za 20 let existence jsme získali zkušenosti, které chceme zúročit novým způsobem. Nejen v rámci služeb, které poskytujeme, ale také v jedinečné zpětné vazbě, kterou můžeme dát médiím i těm, kdo jsou s nimi z různých důvodů úzce propojeni.“

V panelu Let's talk Money and Power budou šéfredaktoři a klíčoví manažeři předních českých a slovenských médií hovořit o tom, kdo a co hýbe českou mediální scénou, co je vidět a co se naopak skrývá. Na otázku, jakou roli a podobu mají média v digitální éře, budou hledat odpovědi diskutující v panelu The Age of Disruption, kde promluví několik významných zahraničních hostů. Například Mark Little – bývalý novinář irské televize – dnes jeden z předních světových vizionářů, který opustil velká média, aby založil start-up Storyful. Tuto agenturu verifikující materiál ze sociálních sítí koupila nedávno NewsCorp Ruperta Murdocha. V panelu vystoupí také Ivan Hernandez, jeden z předních digitálních stratégů polské mediální scény. Závěr programu přinese o něco méně hutné, avšak neméně zajímavé postřehy v debatě nazvané PR on Crossroads, v níž budou o budoucnosti Public Relations hovořit PR guru Václav Pavelka s PR osobností roku 2014, kavárníkem Ondřejem Kobzou.

Program summitu přinese nejen zajímavé osobnosti, jejichž slovo ve světě médií má silnou a často rozhodující váhu, ale také nové perspektivy, z nichž je možné nahlížet otázku médií, jejich současného stavu i budoucího vývoje. „Naším cílem je ukázat současná skutečná i domnělá mediální dramata také v globálním kontextu. V Česku totiž často vnímáme řadu dějů izolovaně. Přitom je třeba uvědomit si souvislosti a zajímat se o to, co se doopravdy děje jinde. Umožní nám to současnou dynamiku lépe pochopit,“ říká Pavlína Kvapilová, konzultantka a bývalá ředitelka divize ČT Nová média, která spolupracuje na obsahové části summitu a bude jednou z jeho moderátorek.

Další novinky

NEWTON Media

Na Pankráci 1683/127
budova Gemini A
140 00 Praha 4

+420 225 540 111 - NEWTON Media
+420 225 540 201 - obchodní oddělení
obchodni@newtonmedia.cz
IČ: 28168356
DIČ: CZ28168356

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Facebook

  • Podle nové studie dokáže Twitter předvídat nebezpečné situace až o hodinu rychleji než policie.

    10. 7. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media, a.s. vlastní unikátní archiv mediálních zdrojů, který sahá v některých...

    Praha 4, 201-500 zaměstnanců
Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.