MEDIAINFO RSS

  • Chci zhubnout! Co mám číst?

    Chci zhubnout! Co mám číst?

    22. 1. 2014

    Povánoční časy a nástup nového roku jsou pro některé lidi spojené s předsevzetími, především začít žít zdravě, zhubnout či více sportovat. Dokládají to, jak…

  • Kýč, hádanka naší doby

    Kýč, hádanka naší doby

    2. 1. 2014

    Ani v Česku se již diagnóza kýče neomezuje jen na pohoršlivé označení umění pro turisty a maloměšťáky, ale narážíme na ni v literatuře, politice a v jazyce…

  • Advertorial: trochu jiná reklama

    Advertorial: trochu jiná reklama

    27. 12. 2013

    Stále méně lidí věří klasické inzerci. To je názor jednoho z větších tuzemských reklamních zadavatelů. Číst něco takového není pro tradiční média moc příjemné…

  • Kde se pivo vaří....

    Kde se pivo vaří....

    18. 12. 2013

    S ohledem na výstav i publicitu konkuruje trhu pivovarů se zahraničními vlastníky (Prazdroj, Staropramen a Heineken) jen Budějovický Budvar. Úvod do mediální…

  • Významná média jako zdroj převzatých zpráv

    Významná média jako zdroj převzatých zpráv

    2. 12. 2013

    Analýza Newton Media se soustředila na vybraná média coby zdroj informací. Zajímalo nás, jak často na ně ostatní média odkazují ve svých příspěvcích při uvádění…

  • Záleží na barvě utrženého sluchátka?

    Záleží na barvě utrženého sluchátka?

    26. 11. 2013

    Pokud mají T-Mobile s Telefónikou po pěti milionech klientů a Vodafone jen polovičku, mělo by se o nich psát a mluvit dvakrát častěji. Jak ukázala analýza…

  • Není charita jako charita

    Není charita jako charita

    21. 11. 2013

    Otázka, zda se má skrze charitu přitáhnout zájem zákazníků k produktům dané firmy, napadne nejspíš každého, kdo čte o takových projektech jako je „AVON Pochod

  • Mediální dostihy potravinových řetězců

    Mediální dostihy potravinových řetězců

    18. 11. 2013

    Vánoce klepou na dveře, startují předvánoční slevy. Obchodníci závěrem roku sklízí, co v průběhu roku zaseli - nakolik se jim podařilo zviditelnit své produkty…

  • Koho chleba jíš, toho píseň zpívej?

    Koho chleba jíš, toho píseň zpívej?

    11. 11. 2013

    Mediální trh u nás prochází velkými změnami. Po Zdeňku Bakalovi, který před pěti lety vstoupil do Economie, to letos potvrdil Andrej Babiš akvizicí skupiny

  • Koníček nebo lobbying?

    Koníček nebo lobbying?

    30. 10. 2013

    Václav Klaus kdysi prohlásil, že církev je pro něho občanským sdružením jako například spolek zahrádkářů. Ponechme nyní stranou úvahy o vhodnosti tohoto…

NEWTON Media

Na Pankráci 1683/127
budova Gemini A
140 00 Praha 4

+420 225 540 111 - NEWTON Media
+420 225 540 201 - obchodní oddělení
obchodni@newtonmedia.cz
IČ: 28168356
DIČ: CZ28168356

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Facebook

  • Podle nové studie dokáže Twitter předvídat nebezpečné situace až o hodinu rychleji než policie.

    10. 7. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media, a.s. vlastní unikátní archiv mediálních zdrojů, který sahá v některých...

    Praha 4, 201-500 zaměstnanců
Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.