

- 1995
Vznik společnosti NEWTON I.T.
Vznik společnosti NEWTON I.T.
1 ledna, 1995Společnost NEWTON I.T. která se zaměřuje výhradně na shromažďování, zpracování, ukládání, vyhledávání a distribuci informací z médií v elektronické i tištěné podobě. - 1996
Spuštění prvního digitálního archivu
Spuštění prvního digitálního archivu
1 ledna, 1996Digitální archiv v plném znění byl vytvořeno ve spolupráci s redakcemi novin a časopisů. Zároveň vzniká databáze přepisů zpravodajských, publicistických a diskusních pořadů televize a rozhlasu. - 1997
Vstup nového partnera
Vstup nového partnera
1 ledna, 1997Do firmy majetkově vstupuje jako strategický partner ČTK. - 1998
NEWTON I.T. se stává lídrem
NEWTON I.T. se stává lídrem
14 července, 1998S největším archivem digitálně zpracovaných informací se stáváme lídrem českého trhu v oblasti monitoringu médií. - 1999
Spuštění monitoringu online zpravodajství
Spuštění monitoringu online zpravodajství
14 července, 1999Spouštíme jako první monitoring internetových zpravodajských serverů. - 2000
Vznik první webové platformy pro monitoring
Vznik první webové platformy pro monitoring
14 července, 2000Vytváříme webovou aplikaci pro monitoring a práci s mediálními daty. Aplikace byla jednou z prvních na světě. - 2001
Otevření první zahraniční pobočky na Slovensku
Otevření první zahraniční pobočky na Slovensku
14 července, 2001Začátek první expanze Newtonu do zahraničí. - 2002
Vývoj originální metodiky
Vývoj originální metodiky
14 července, 2002Vývoj metodiky pro mediální analýzy týmem specialistů společnosti. - 2003
Členství v oborové organizaci FIBEP
Členství v oborové organizaci FIBEP
14 července, 2003FIBEP je světová asociaci media intelligence agentur a společností. Aktuálně sdružuje více než 130 korporátních členů z více než 60 zemí světa. - 2004
Otevření pobočky v Polsku
Otevření pobočky v Polsku
14 července, 2004Posilujeme tak pozici středoevropského lídra v oblasti monitoringu médií. - 2005
Nová generace mediálního archivu NEWTON MediaSearch
Nová generace mediálního archivu NEWTON MediaSearch
14 července, 2005Jedná se o archiv nové generace, který potvrzuje technologickou vyspělost firmy. - 2006
Změna majetkové struktury
Změna majetkové struktury
14 července, 2006NEWTON I.T. se stává samostatným subjektem bez majetkového provázání s ČTK. - 2007
Fúze původních společností NEWTON I.T. a NEWTON Media, a.s.
Fúze původních společností NEWTON I.T. a NEWTON Media, a.s.
14 července, 2007Obě firmy zanikají a vzniká nástupnická společnost NEWTON Media, a.s. V rámci rebrandingu představuje NEWTON Media, a.s., nejen novou korporátní identitu, ale také řadu inovovaných služeb. - 2008
Pořádáme v Praze 42. kongres monitorovacích agentur FIBEP
Pořádáme v Praze 42. kongres monitorovacích agentur FIBEP
14 července, 2008Významné události asociace FIBEP se zúčastnili představitelé monitorovacích společností z více než 40 zemí světa. Tématem setkání bylo partnerství a důvěra mezi vlastníky autorsky chráněných dat (vydavatelé, vysílatelé, TVR, internetové servery…) a monitorovacími společnostmi. V červenci společnosti NEWTON Media a Mediaresearch zakládají dceřinou společnost Admosphere, s.r.o. Společnost se zaměřuje výhradně na poskytování kompletního monitoringu inzerce v ČR (tisk, televize, rozhlas, […] - 2009
Přicházíme s novou službou NEWTON News
Přicházíme s novou službou NEWTON News
14 července, 2009Ta reaguje na expanzi internetových zpravodajských serverů a monitoruje česká i zahraniční internetová zpravodajská média. - 2010
Monitoring inzerce a reklamy a monitoring sociálních médií
Monitoring inzerce a reklamy a monitoring sociálních médií
14 července, 2010V dubnu představujeme svým klientům novinku – Monitoring inzerce a reklamy, který v internetovém prostředí vyhledává inzertní články na vybraná témata. V září pak přicházíme s novým produktem – Monitoringem sociálních médií. Tento nástroj poskytuje klientům informace o tom, jak se jejich firma nebo instituce prezentuje v sociálních médiích nebo jak si vedou komunikace a marketingové kampaně konkurence. Při spuštění je předmětem monitoringu […] - 2011
Kupujeme Anopress IT
Kupujeme Anopress IT
14 července, 2011Společnost NEWTON Media kupuje od švédské skupiny Bisnode AB 100% podíl společnosti Anopress IT, a.s. Akvizice společnosti Anopress IT představuje významný impuls pro další rozvoj skupiny NEWTON Media, která tak dále posiluje svou pozici na středoevropském trhu monitoringu médií a mediálních analýz. - 2012
Změna v akcionářské struktuře NEWTON Media
Změna v akcionářské struktuře NEWTON Media
14 července, 2012Dochází ke změně v akcionářské struktuře. 95 % akcií vlastní od tohoto roku zakladatel společnosti Petr Herian, zbývajících 5 % Petr Pazour. NEWTON Media dále intenzivně pracuje na inovaci svých technik a technologií a posílení flexibility společnosti. - 2013
Firma inovuje a rozšiřuje své portfolio služeb
Firma inovuje a rozšiřuje své portfolio služeb
14 července, 2013Monitoring médií, stěžejní produkt NEWTON Media, se dočkal nové internetové aplikace, došlo k posílení kapacit v oblasti monitoringu sociálních sítí, rozšířila se nabídka edukativních služeb. A v neposlední řadě vznikl nový web Mediainfo.cz jako platforma pro publikování mediálních analýz, komentářů a dalšího tematického obsahu. - 2014
Členství v profesní asociace AMEC a další expanze
Členství v profesní asociace AMEC a další expanze
14 července, 2014Rok 2014 je pro NEWTON Media rokem významných změn. Společnost se stává členem AMEC – největší mezinárodní asociace pro měření mediální komunikace. Dochází dále k obměně vedení a na pozici CEO přichází Petra Mašínová. Společnost také provádí dvě velké zahraniční akvizice. Jednak kupuje divizi monitoringu médií společnosti SITA, Slovenská tlačová agentúra a.s.. Od společnosti Pristop Skupina d.o.o. dále […] - 2015
Společnost NEWTON Media slaví dvacetiny
Společnost NEWTON Media slaví dvacetiny
14 července, 2015U příležitosti 20 let existence pořádáme NEWTON Summit o současnosti a budoucnosti médií v Česku i globálně. Na podzim skupina NEWTON Media implementuje moderní technologii ElasticSearch pro rychlejší a jednodušší vyhledání přesných a relevantních informací v největší mediální databázi ve střední Evropě. - 2016
Nová CEO společnosti a cena AMEC Awards
Nová CEO společnosti a cena AMEC Awards
14 července, 2016V soutěži AMEC Awards 2016 NEWTON Media vítězí v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign za analýzu pro Českou národní banku. V lednu se stává novou CEO NEWTON Media Česká republika Věra Lhotská a v září nastupuje na pozici CEO NEWTON Media group zakladatel společnosti a předseda představenstva Petr Herian. Společnost vyhrává také významný tendr European Chemicals Agency (ECHA) na poskytování mediálního monitoringu a mediálních analýz. V konsorciu se […] - 2017
Aplikace NewtonOne a TVR Alerts
Aplikace NewtonOne a TVR Alerts
14 července, 2017Newton přináší expertům mediální komunikace a media intelligence služeb nový online nástroj NewtonOne pro lepší práci s mediálními daty a monitoringem médií. Dále rozšiřujeme své produktové portfolio o unikátní službu TVR Alerts a jako první v ČR nabízíme toto řešení klientům. Služba TVR Alerts, která je součástí právě nové online aplikace NewtonOne, nepřetržitě sleduje televizní a rozhlasové vysílání a po rozpoznání sledovaného slova vytváří z vysílání tříminutovou […] - 2018
Nová mobilní aplikace NewtonOne
Nová mobilní aplikace NewtonOne
14 července, 2018Vyvinuli jsme unikátní mobilní aplikaci NewtonOne pro práci s monitoringem médií. Klienti z Česka i Slovenska tak mohou se svým monitoringem médií pracovat i v terénu nebo když jsou offline. - 2019
AMEC Global Summit v Praze a AMEC Awards
AMEC Global Summit v Praze a AMEC Awards
14 července, 2019Na AMEC Global Summit v Barceloně v roce 2018 jsme vyhráli pořádání největší konference o měření mediální komunikace. Společnost NEWTON Media se zároveň stala hlavním partnerem a spolupořadatelem akce v Praze. AMEC summit se díky nám poprvé v historii konal ve střední Evropě. NEWTON Media se svou dcerou NEWTON Technologies zaujali na konferenci launchem nového produktu Beey – editoru pro automatický […]