Spuštění prvního digitálního archivu

loading
  • 1995

    Vznik společnosti NEWTON I.T.

    Vznik společnosti NEWTON I.T.

    1 ledna, 1995
    Společnost NEWTON I.T. která se zaměřuje výhradně na shromažďování, zpracování, ukládání, vyhledávání a distribuci informací z médií v elektronické i tištěné podobě.
  • 1996

    Spuštění prvního digitálního archivu

    Spuštění prvního digitálního archivu

    1 ledna, 1996
    Digitální archiv v plném znění byl vytvořeno ve spolupráci s redakcemi novin a časopisů. Zároveň vzniká databáze přepisů zpravodajských, publicistických a diskusních pořadů televize a rozhlasu.
  • 1997

    Vstup nového partnera

    Vstup nového partnera

    1 ledna, 1997
    Do firmy majetkově vstupuje jako strategický partner ČTK.
  • 1998

    NEWTON I.T. se stává lídrem

    NEWTON I.T. se stává lídrem

    14 července, 1998
    S největším archivem digitálně zpracovaných informací se stáváme lídrem českého trhu v oblasti monitoringu médií.
  • 1999

    Spuštění monitoringu online zpravodajství

    Spuštění monitoringu online zpravodajství

    14 července, 1999
    Spouštíme jako první monitoring internetových zpravodajských serverů.
  • 2000

    Vznik první webové platformy pro monitoring

    Vznik první webové platformy pro monitoring

    14 července, 2000
    Vytváříme webovou aplikaci pro monitoring a práci s mediálními daty. Aplikace byla jednou z prvních na světě.
  • 2001

    Otevření první zahraniční pobočky na Slovensku

    Otevření první zahraniční pobočky na Slovensku

    14 července, 2001
    Začátek první expanze Newtonu do zahraničí.
  • 2002

    Vývoj originální metodiky

    Vývoj originální metodiky

    14 července, 2002
    Vývoj metodiky pro mediální analýzy týmem specialistů společnosti.
  • 2003

    Členství v oborové organizaci FIBEP

    Členství v oborové organizaci FIBEP

    14 července, 2003
    FIBEP je světová asociaci media intelligence agentur a společností. Aktuálně sdružuje více než 130 korporátních členů z více než 60 zemí světa.
  • 2004

    Otevření pobočky v Polsku

    Otevření pobočky v Polsku

    14 července, 2004
    Posilujeme tak pozici středoevropského lídra v oblasti monitoringu médií.
  • 2005

    Nová generace mediálního archivu NEWTON MediaSearch

    Nová generace mediálního archivu NEWTON MediaSearch

    14 července, 2005
    Jedná se o archiv nové generace, který potvrzuje technologickou vyspělost firmy.
  • 2006

    Změna majetkové struktury

    Změna majetkové struktury

    14 července, 2006
    NEWTON I.T. se stává samostatným subjektem bez majetkového provázání s ČTK.
  • 2007

    Fúze původních společností NEWTON I.T. a NEWTON Media, a.s.

    Fúze původních společností NEWTON I.T. a NEWTON Media, a.s.

    14 července, 2007
    Obě firmy zanikají a vzniká nástupnická společnost NEWTON Media, a.s. V rámci rebrandingu představuje NEWTON Media, a.s., nejen novou korporátní identitu, ale také řadu inovovaných služeb.
  • 2008

    Pořádáme v Praze 42. kongres monitorovacích agentur FIBEP

    Pořádáme v Praze 42. kongres monitorovacích agentur FIBEP

    14 července, 2008
    Významné události asociace FIBEP se zúčastnili představitelé monitorovacích společností z více než 40 zemí světa. Tématem setkání bylo partnerství a důvěra mezi vlastníky autorsky chráněných dat (vydavatelé, vysílatelé, TVR, internetové servery…) a monitorovacími společnostmi. V červenci společnosti NEWTON Media a Mediaresearch zakládají dceřinou společnost Admosphere, s.r.o. Společnost se zaměřuje výhradně na poskytování kompletního monitoringu inzerce v ČR (tisk, televize, rozhlas, […]
  • 2009

    Přicházíme s novou službou NEWTON News

    Přicházíme s novou službou NEWTON News

    14 července, 2009
    Ta reaguje na expanzi internetových zpravodajských serverů a monitoruje česká i zahraniční internetová zpravodajská média.
  • 2010

    Monitoring inzerce a reklamy a monitoring sociálních médií

    Monitoring inzerce a reklamy a monitoring sociálních médií

    14 července, 2010
    V dubnu představujeme svým klientům novinku – Monitoring inzerce a reklamy, který v internetovém prostředí vyhledává inzertní články na vybraná témata. V září pak přicházíme s novým produktem – Monitoringem sociálních médií. Tento nástroj poskytuje klientům informace o tom, jak se jejich firma nebo instituce prezentuje v sociálních médiích nebo jak si vedou komunikace a marketingové kampaně konkurence. Při spuštění je předmětem monitoringu […]
  • 2011

    Kupujeme Anopress IT

    Kupujeme Anopress IT

    14 července, 2011
    Společnost NEWTON Media kupuje od švédské skupiny Bisnode AB 100% podíl společnosti Anopress IT, a.s. Akvizice společnosti Anopress IT představuje významný impuls pro další rozvoj skupiny NEWTON Media, která tak dále posiluje svou pozici na středoevropském trhu monitoringu médií a mediálních analýz.
  • 2012

    Změna v akcionářské struktuře NEWTON Media

    Změna v akcionářské struktuře NEWTON Media

    14 července, 2012
    Dochází ke změně v akcionářské struktuře. 95 % akcií vlastní od tohoto roku zakladatel společnosti Petr Herian, zbývajících 5 % Petr Pazour. NEWTON Media dále intenzivně pracuje na inovaci svých technik a technologií a posílení flexibility společnosti.
  • 2013

    Firma inovuje a rozšiřuje své portfolio služeb

    Firma inovuje a rozšiřuje své portfolio služeb

    14 července, 2013
    Monitoring médií, stěžejní produkt NEWTON Media, se dočkal nové internetové aplikace, došlo k posílení kapacit v oblasti monitoringu sociálních sítí, rozšířila se nabídka edukativních služeb. A v neposlední řadě vznikl nový web Mediainfo.cz jako platforma pro publikování mediálních analýz, komentářů a dalšího tematického obsahu.
  • 2014

    Členství v profesní asociace AMEC a další expanze

    Členství v profesní asociace AMEC a další expanze

    14 července, 2014
    Rok 2014 je pro NEWTON Media rokem významných změn. Společnost se stává členem AMEC – největší mezinárodní asociace pro měření mediální komunikace. Dochází dále k obměně vedení a na pozici CEO přichází Petra Mašínová. Společnost také provádí dvě velké zahraniční akvizice. Jednak kupuje divizi monitoringu médií společnosti SITA, Slovenská tlačová agentúra a.s.. Od společnosti Pristop Skupina d.o.o. dále […]
  • 2015

    Společnost NEWTON Media slaví dvacetiny

    Společnost NEWTON Media slaví dvacetiny

    14 července, 2015
    U příležitosti 20 let existence pořádáme NEWTON Summit o současnosti a budoucnosti médií v Česku i globálně. Na podzim skupina NEWTON Media implementuje moderní technologii ElasticSearch pro rychlejší a jednodušší vyhledání přesných a relevantních informací v největší mediální databázi ve střední Evropě.
  • 2016

    Nová CEO společnosti a cena AMEC Awards

    Nová CEO společnosti a cena AMEC Awards

    14 července, 2016
    V soutěži AMEC Awards 2016 NEWTON Media vítězí v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign za analýzu pro Českou národní banku. V lednu se stává novou CEO NEWTON Media Česká republika Věra Lhotská a v září nastupuje na pozici CEO NEWTON Media group zakladatel společnosti a předseda představenstva Petr Herian. Společnost vyhrává také významný tendr European Chemicals Agency (ECHA) na poskytování mediálního monitoringu a mediálních analýz. V konsorciu se […]
  • 2017

    Aplikace NewtonOne a TVR Alerts

    Aplikace NewtonOne a TVR Alerts

    14 července, 2017
    Newton přináší expertům mediální komunikace a media intelligence služeb nový online nástroj NewtonOne pro lepší práci s mediálními daty a monitoringem médií. Dále rozšiřujeme své produktové portfolio o unikátní službu TVR Alerts a jako první v ČR nabízíme toto řešení klientům. Služba TVR Alerts, která je součástí právě nové online aplikace NewtonOne, nepřetržitě sleduje televizní a rozhlasové vysílání a po rozpoznání sledovaného slova vytváří z vysílání tříminutovou […]
  • 2018

    Nová mobilní aplikace NewtonOne

    Nová mobilní aplikace NewtonOne

    14 července, 2018
    Vyvinuli jsme unikátní mobilní aplikaci NewtonOne pro práci s monitoringem médií. Klienti z Česka i Slovenska tak mohou se svým monitoringem médií pracovat i v terénu nebo když jsou offline.
  • 2019

    AMEC Global Summit v Praze a AMEC Awards

    AMEC Global Summit v Praze a AMEC Awards

    14 července, 2019
    Na AMEC Global Summit v Barceloně v roce 2018 jsme vyhráli pořádání největší konference o měření mediální komunikace. Společnost NEWTON Media se zároveň stala hlavním partnerem a spolupořadatelem akce v Praze. AMEC summit se díky nám poprvé v historii konal ve střední Evropě. NEWTON Media se svou dcerou NEWTON Technologies zaujali na konferenci launchem nového produktu Beey – editoru pro automatický […]
Digitální archiv v plném znění byl vytvořeno ve spolupráci s redakcemi novin a časopisů. Zároveň vzniká databáze přepisů zpravodajských, publicistických a diskusních pořadů televize a rozhlasu.

Zaškrtnutím tlačítka, vyplněním a odesláním údajů kontaktního formuláře vyjadřuji svůj výslovný souhlas se zpracováním mých osobních údajů v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů společnosti NEWTON Media, a.s., se sídlem Praha 4, Na Pankráci 1683/127, PSČ 14000, Česká republika, IČO: 28168356, zapsané v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou B 12446 v rozsahu uvedeném v tomto kontaktním formuláři za účelem šíření obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Společnost NEWTON Media, a.s. Vás může telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu informovat o produktech a službách, které nabízí a požádat Vás o spolupráci. Souhlas je udělen na dobu neurčitou nebo do odvolání tohoto souhlasu. Zpracovatelem osobních údajů bude společnost NEWTON Media, a.s. Máte mimo jiné právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, právo být informován o způsobu zpracování osobních údajů právo a právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údaj v případě pochybností o zpracování těchto údajů v rozporu se zákonem. Osobní údaje nebudou v žádném případě poskytnuty třetí straně a bude s nimi nakládáno důvěrně.

Zavřít