
Šéfredaktor akcionářem
Šéf českého Forbesu Petr Šimůnek získal podíl ve vydavatelství MediaRey, která licencovaný měsíčník vydává v Česku.

Vymývání mozků?
Nová technologie dokáže lidem vysílat reklamu do mozku přes speciální vysílač umístěný na okně vlaku!

Tradiční TV třeste se
Wall Street Journal uštědřil médiím další parádní lekci, jak se má dělat online video!

Vydavatelé pod tlakem
Podle studie comScore více než polovinu z reklam v online médiích nikdo nevidí.

Komentáře a filozofování
Známý spisovatel a aktuálně i vedoucí vydání slovenského deníku Plus JEDEN DEN a bývalý komentátor deníku Pravda v rozhovoru říka, že dnešní komentáře jsou jednoznačné, jeho spíš baví filosofování!

ČT art nechce diváky nudit
V sobotu 31. srpna 2013 se ve 20 hodin o pozornost diváků přihlásí nový program ČT art. Změní přístup k vysílání kultury na českém televizním trhu?

Budoucnost? Mobilní internetová reklama!
Mezinárodní internetová asociace IAB zveřejnila údaje o velikosti globální mobilní inzerce. V loňském roce dosáhly 6,9 miliard €, což je oproti roku 2011 (3,8 mld. €) růst

Marie Claire bude od listopadu vycházet v Burdě
Novým vydavatelem tuzemské verze časopisu Marie Claire se od jeho listopadového čísla stane Burda Praha.

Srovnání komunikace trojice největších mobilních operátorů na Facebooku
Tři největší mobilní operátoři působící na českém trhu, O2, T-Mobile a Vodafone, adaptovali do svého komunikačního portfolia sociální sítě mezi prvními. Dnes počet jejich facebookových fanoušků dosahuje statisíců a studie

Infografika: Operátoři na Facebooku
Trojice českých mobilních operátorů se řadí mezi značky, které již plnohodnotně zařadily sociální sítě do své komunikace.

Detonátor „incredibile“
Foto: Beppe Grillo, © ČTK/AP/Andrew Medichini 2013 Beppe Grillo – italský Okamura a novodobý Mussolini? Na české mediální scéně se poprvé objevila postava italského