
700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací
Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!
Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám
Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

Nový rok, nové vedení a inovace v NEWTON Media
S příchodem nového roku dochází v NEWTON Media Česká republika k významné změně ve vedení. Novou ředitelkou se stala Magdalena Horánska, která již od roku 2015 úspěšně vede

4 způsoby, jak vybudovat osobní brand pomocí monitoringu
Pokud jste v situaci, kdy se snažíte vybudovat svůj osobní brand, pak pro vás máme několik tipů, které vám usnadní práci. Monitoring médií totiž můžete využít i tímto, na první pohled netradičním, způsobem.

Jak na komunikační strategii v roce 2025
Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

Monitoring médií a ambasády: 8 důvodů PRO
Ambasády hrají nezastupitelnou roli v reprezentaci svého státu. Slouží jako prostředníci mezi hostitelskou a vysílající zemí a zajišťují celou řadu funkcí a úkolů. Existují však i nástroje, které mohou jejich každodenní práci výrazně usnadnit.

Jak zmapovat vaši konkurenci
Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové
Milí klienti, partneři a kolegové, leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025
Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024
Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

Krásné Vánoce a vše nejlepší v novém roce
Milí klienti, partneři a přátelé, s blížícími se svátky bychom Vám rádi poděkovali za Vaši důvěru a spolupráci. Tento rok pro nás byl plný změn a inovací, které jsme