
NEWTON Media na Communication Summitu 2025
Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce
V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň
Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

Ukrajina v českých médiích: Jak (ne)slábne zájem o téma, které hýbe Evropou
Válečný konflikt na Ukrajině je tématem, které od roku 2022 rezonuje nejen veřejným prostorem, ale i obsahem médií. Zajímalo nás, jak se proměnil zájem českých médií o tuto událost, která formuje bezpečnostní i politické prostředí Evropy.

Aplikace NewtonOne NG v novém
Věříme, že každá inovace má smysl jen tehdy, když pomáhá vám – našim uživatelům. A právě proto přicházíme s redesignem aplikace NewtonOne nové generace. Už od úterý 29.4. večer se můžete těšit na mnoho nových funkcí, vylepšené rozhraní a intuitivnější ovládání, které vám usnadní každodenní práci s médiálními daty.

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu
Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

Monitoring pro Eurofound: NEWTON Media získává další novou zakázku
NEWTON Media uspěla v dalším mezinárodním tendru a stává se partnerem další evropské instituce – Evropské nadace pro zlepšení životních a pracovních podmínek (Eurofound).

Z Norska do NEWTONu na exkurzi. Co o nás řekli studenti z NTNU?
Některé pracovní dny jsou opravdu výjimečné. Jako například dnešní den, kdy jsme v NEWTON Media a NEWTON Technologies přivítali delegaci bezmála 70 norských studentů.

Medializace projektu Ptačí hodinka generuje tisíce příspěvků
Projekt Ptačí hodinka, organizovaný Českou společností ornitologickou, dokazuje, že láska k přírodě a zájem o biodiverzitu mají v Česku pevné místo. Jak velký mediální ohlas tento projekt vzbudil? Výsledky nás překvapily!

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI
V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace
Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

Monitoring médií jako tajná zbraň úspěšného marketingu
Pochopit chování vašich zákazníků je klíčem k úspěchu v každém odvětví. A nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je využít cenný zdroj informací, který vám poskytne vhled do toho, jak přemýšlí a co si myslí ti, na které cílíte. Ano, mluvíme o sociálních sítích.