700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

podcasty
Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

Podcasty jsou v rámci monitoringu médií společnosti NEWTON Media dostupné již od roku 2021. Od té doby si získávají stále větší popularitu u našich klientů jako cenný zdroj informací ze zpravodajství, publicistiky, ale i odborných a volnočasových diskuzí 

Podcast je digitální audio pořad, který lze poslouchat online nebo stáhnout a poslouchat kdykoliv. Obvykle má formát rozhovorů, diskusí nebo vyprávění a pokrývá různá témata. Posluchači si je oblíbili právě pro jejich dostupnost, hloubku informací i možnost konzumace nezávisle na místu a čase. Oblíbenými platformami pro poslech podcastů je Youtube nebo Spotify.

Proč jsou podcasty důležité v rámci monitoringu médií

Firmy, instituce i jednotlivci je využívají nejen k informování, ale i k budování značky a komunikaci se svým publikem. Abychom našim uživatelům poskytli co nejkomplexnější monitoring médií, rozšířili jsme naši nabídku ke stávajícímu rozsahu zdrojů o dalších více než 700 nově monitorovaných podcastů! 

Díky našemu rozšířenému monitoringu nyní zachytíme ještě více relevantních zmínek o vaší značce, oboru či konkurenci. Sledujeme obsah z různých kategorií – od byznysu a technologií přes politiku až po lifestylové a odborné podcasty.  

podcasty

Zprávy z monitorovaných podcastů jsou automaticky přidány na základě klíčových slov do vašeho monitoringu v v aplikaci NewtonOne nové generace. Mediatyp Podcasty lze jednoduše vyfiltrovat pomocí volby Typ média. 

Pro více informací neváhejte kontaktovat zákaznickou podporu na help@newtonmedia.eu.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!